Informații utile

Proiectare site-uri web, design UI/UX

Răspândirea UX se datorează în mare parte apariției unor produse mai complexe în ultimele două decenii, iar dezvoltatorii au realizat că este rentabil  dacă se ușurează utilizarea acestora. În practica, UX  analizează și optimizează experiența firmelor și utilizatorilor produselor unei companii.

 

Acest serviciu include:
  • analiza concurenței și a clienților,
  • structura  produsului,
  • dezvoltarea conținutului,
  • confecționarea cadrului și prototipului,
  • testarea,
  • planificarea dezvoltării,
  • Pe lângă aceasta,  sarcina-UX este coordonarea activității dezvoltatorilor și a proiectanților UI, urmărirea obiectivelor și analiza.
Caracteristicile designului UI:
  • Design grafic: Acesta înseamnă „designul vizual” al unui produs, iar majoritatea oamenilor asociează cuvântul ”design” cu aceasta deși este numai o parte al designului UI.
  • Proiectarea interacțiunii: Proiectarea procesului operațional al produsului, structura de arbore, specificațiile operaționale, care este în sarcina proiectantului de interacțiune.
  • Teste cu utilizatori: include testarea funcționării designului interacțiunii și al aspectului graficii.

 

Sarcinile proiectantului UI: 
  • analiza utilizatorului,
  • analiza proiectului,
  • proiectarea interfeței utilizator,
  • realizarea interactivității și realizarea animației,
  • adaptarea interfeței la toate dimensiunile de ecran

Proiectare imagine, marketing online

Ce înseamnă pentru companii proiectarea de imagine?
Este important să se creeze o imagine grafică uniformă, deoarece aceasta va „reprezenta” compania sau specialistul, iar de obicei impresia creată de imagine influențează clienții. O imagine profesională este atemporală și reflectă în întregime activitatea și spiritul companiei.

 

Imaginea se bazează pe logo și pe unitatea aspectului vizual (text, culori). Există o gamă largă de elemente de formă și elemente vizuale însă este important ca aspectul companiei să se potrivească cu activitatea acestuia și stilul grupului țintă.

 

Imaginea nu va fi coerentă dacă nu există un concept unitar, elementele nu se potrivesc. Clienții nu vor avea încredere față de companie dacă nu există un concept unificat și elementele nu se potrivesc. Obținerea încrederii este mult mai ușoară dacă diferite aspecte se susțin reciproc și se consolidează.
Care pot fi aceste elemente de imagine?
Alegerea potrivita a culorilor pentru designul unui logo este decisivă, la care se asociează cartea de vizită, antetul, pliantul, afișul etc.,  site-urile web care sunt indispensabile în aproape toate sectoarele, publicitățile online și e-mail. Atunci când aceste elemente sunt într-o legătură strânsă, compania va obține un avantaj competitiv pe piață față de concurenții săi.

Dezvoltarea Web

Ce este dezvoltarea web?
Conform unei definiții improvizate, dezvoltarea web este munca programatorilor prin care se creează  site-urile și aplicațiile web .

 

Dezvoltarea web implică o gamă largă de activități, de la crearea unor pagini statice simple până la dezvoltarea aplicațiilor complexe, e-business, site-uri web, rețele de socializare și sisteme de gestionare a conținutului.

 

Echipa care lucrează poate fi de  1-5 persoane sau chiar o companie cu sute dezvoltatori care folosesc o metodologie modernă, acest lucru depinde de dimensiunea și natura proiectului de dezvoltare.

 

Deși cuvântul „dezvoltare web” în sine este o profesie, clienții așteaptă o activitate complexă, de la crearea specificațiilor, până la design grafic, programare și testare.

 

Drept urmare, procesul implică mai multe obstacole care pot eșua întregul proiect.
Dezvoltare web – Ce înseamnă?
Este important de menționat că dezvoltarea web nu este aceeași cu proiectarea web. Proiectanții folosesc coduri HTML și CCS pentru a crea interfața, iar dezvoltatorii pot fi implicați în proiectare, ei scriu de obicei scripturi web în limbajul de programare PHP sau ASP. Pe lângă aceasta, dezvoltatorii web gestionează și întrețin bazele de date utilizate prin paginile dinamice.

 

Conținuturile web pot fi create în nenumărate feluri, cum ar fi codificarea prin software-uri de procesare texte sau folosind programe precum Dreamweaver. În această categorie se includ platformele de editare unui blog. În ultimii ani au devenit populare platformele Perl, Storytlr și WordPress. Aceste instrumente facilitează crearea și întreținerea site-urilor web.

Optimizarea motoarelor de căutare, SEO

Ce este optimizarea motorului de căutare sau SEO?
SEO înseamnă optimizarea motorului de căutare sau Search Engine Optimization în engleză. Esența activității: promovarea unui site web în lista de rezultate ale căutărilor anumite cuvinte, expresii cheie, în cel mai bun caz, la primul loc.

 

Nu este o coincidență, deoarece oamenii se uită de obicei doar la prima pagină a unei liste de rezultate (90%), în cazul Google acest număr înseamnă 10 rezultate (care momentan s-a scăzut la o medie de 8,5, dar vom vorbi despre acest lucru la sfârșitul acestui articol) și aproape jumătate dintre ei vor face clic pe primul rezultat, dar primele trei rezultate vor obține mai mult de două treimi dintre clicuri.

 

Pentru ca un site web să apară în primele rezultate pe paginile de căutare, site-ul trebuie încadrat în algoritmii Google. Deși algoritmii Google nu sunt informații publice și publicul nu știe cum funcționează, cum influențează stabilirea clasamentul rezultatelor, pe baza experienței acumulate timp de 10 ani s-a format o materie de cunoștințe SEO. Desigur aceste cunostințe se schimbă pe măsură ce se schimbă aceste algoritmi.
FACTORI SEO: 
Ordinea rezultatelor de pe lista de căutare se bazează astfel pe factorii SEO luate în considerare de algoritmi. Practic, le putem clasifica în două grupe:

 

1.ONE PAGE SEO:
Acesta include totalitatea factorilor care pot influența site-ul dumneavoastră. În această grupă sunt incluse detaliile tehnice care sunt esențiale pentru Google pentru includerea site-ului dumneavoastră în clasamentului rezultatelor.

 

ONE PAGE SEO include totodată următoarele:
structura site-ului,
viteza,
design adaptat dispozitivelor mobile,
folosirea SSL,
conținutul (calitatea, actualizarea),
meta titlul și meta descrierea,
structura URL, navigarea ,
extensiile de sitelinkuri,
H1, H2 etc. liniile,
formatarea,
Pagina 404,
imaginie (ALT tag-ul),
legăturile externe
etc.
2.OFF-PAGE SEO:
Față de ON-PAGE SEO, cealaltă categorie este alcătuită din factori care se pot controla mai greu, deoarece sunt factori externi al site-ului dumneavoastră.

 

OFF-PAGE SEO urmează după ce ON-PAGE SEO este în regulă  adică site-ul dumneavoastră este corespunzătoare din punct de vedere SEO.  Așadar ON-PAGE SEO determină, rezultatul ce se poate obține prin OFF-PAGE SEO.

 

Factori tipice OFF-PAGE SEO: legăturile externe de pe alte site-uri îndreptate către site-ul dumneavoastră Cu cât ai mai multe backlink-uri aveți pe site-uri de calitate, cu atât motorul de căutare  GOOGLE va poziționa mai bine site-ul dumneavoastră pe listele rezultatelor.

 

Cu toate acestea, OFF-PAGE SEO nu se limitează la linkuri, ci  include reacțiile externe al site-ul dumneavoastră. Pentru ca acestea să fie bune, trebuie să prezentați un „produs” excelent, nu numai „noutate” pe piață.

 

În cazul unui produs excellent OFF-PAGE SEO își termină singur sarcinile (spre deosebire de ON-PAGE SEO). Oamenii vor vorbi despre produsul dumneavoastră pentru că le-ați convins.

Întreținere

Ce oferă exploatarea sau întreținerea site-ului web?

 

Funcționare în condiții de siguranță
Vă oferim site-ului dumneavoastră o securitate la nivel înalt prin backup-uri zilnice, antivirus, monitorizare continuă.

 

Instalarea actualizărilor
Actualizarea periodică a site-urilor web asigură funcționarea stabilă a paginilor. Actualizările pot fi corecții de securitate, funcții noi care pot preveni problemele de incompatibilitate.

 

Suport tehnic
Dacă întâmpinați o eroare apărută în site-ul dumneavoastră, vom remedia problema în aceeași zi sau în cel mult 72 de ore. Dacă aveți o întrebare sau o solicitare tehnică și vă blocați în editarea site-ului, vă ajutăm în cel mai scurt timp.

 

Managementul conținutului
Ne trimiteți conținutul care urmează să fie actualizat iar noi îl edităm în mod professional chiar dacă este vorba despre videoclipuri, tabele speciale, conținuturi descărcabile sau chestionare.

 

Lucrări grafice
Trimiteți-ne pretențiile, iar graficianul va personaliza noul conținut conform designului existent. În cadrul lucrărilor grafice, utilizăm numai fotografii legale.

Consultare gratuită

Aveți o ideie pe care doriți să devină realitate, dar nu știți de unde să începeți, este posibil să aveți un plan concret, dar aveți nevoie de ajutor pentru implementarea acestuia, noi vă ajutăm!

 

Veniți la biroul nostru sau scrieți-ne, vom răspunde la întrebările dumneavoastră prin consultarea gratuiă și vă oferim sfaturi profesionale cu privire la implementarea proiectului, veți putea adresa orice întrebare cu privire la proiectarea proiectului sau punerea în aplicare a acestuia.

 

Înainte de a profita de consultarea gratuită, ar trebui să stabiliți anumite criterii de bază ale proiectului, astfel încât să putem răspunde la întrebările dumneavoastră.

 

Iată câteva exemple la ce ne-am gândit:
  • Descrierea proiectul în linii mari (schița generală a proiectului)
  • Ce fel de proiect este (site web, aplicație, sisteme încorporate)
  • Care este scopul proiectului (vânzări, prezentare, transfer de informații etc…)
  • Volumul proiectului (O pagină, mai multe pagini, webshop, site complex…)